radio

  • chat
  • marți, 20 august 2013

    scoici




    Noua ne plac foarte mult scoicile.Asa ca le mancam ,atunci cand avem ocazia, gatite in diferite feluri.De data astea le-am facut sub forma de salata cu maioneza si legume.

    INGREDIENTE:
    -500 g scoici (midii )
    -1 kg amestec de legume (eu am folosit congelate :morcov,fasole verde,mazare,conopida,varza bruxelles,ceapa)
    -aprox 400 ml maioneza (eu am facut dietetica )

    -4 catei de usturoi

    -1 lg pasta de ardei iute

    -2 Lg ketchup

    -zeama de lamaie dupa gust

    -sare,piper,

    -1 legatura patrunjel verde



    MOD DE PREPARARE :



    -se fierb scoicile in apa sarata cu o foaie de dafin,cateva boabe de piper si o ramurica de rozmarin,timp de 5 minute,dupa care se scurg si se lasa la racit

    -amestecul de legume se fierbe si el,fara ca sa se storcoseasca legumele,apoi se scurg si se lasa la racit

    -se amesteca scoicile cu legumele,maioneza,ketchapul,pasta de ardei iute,usturoiul zdrobit,verdeata,zeama de lamaie,sare si piper dupa gust,dupa care se da la rece pentru jumatate de ora.



    Acuma puteti manca dupa pofta inimii.









    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu